Jednorožci

12.12.2012 09:02

Jednorožci

Zázrační jednorožci
preklad z knihy Diany Cooper
 
 
 
 
PŘEDMLUVA

Příchod jednorožců

Několik let zpátky jsem tiše seděla na trávníku mé krásné zahrady, relaxovala v židli a přemýšlela o knize Web of light (síť světla), poslední z mé spirituální trilogie kterou jsem teprve psala. Postupně jsem si začala být vědoma nějaké bytosti v mé blízkosti a obklopil mě nádherný pocit klidu. Byl to jiný pocit, než když je přítomen anděl. Najednou jsem věděla, že je to jednorožec. Jak jsem to poznala, to nevím. Prostě to tak bylo. Nemohla jsem ho vidět pořádně, byl jako zamlžené bílé světlo, vznášející se vedle mě.
 

Řekl mi, že chce, abych o jednorožcích napsala ve své knize. Polkla jsem, nebyla jsem si jistá,
jak by tam zapadli. Nicméně, před několika lety, když mě andělé požádali abych o nich psala, odmítla jsem z toho důvodu, že jsem o nich nic nevěděla a lidé by si mysleli, že jsem šílená! Toho času se mě andělé zeptali, jestli snad udělalo mé ego všechnu tu práci na mém vyšším já a já jsem rychle odvovala mé odmítnutí a přijala jejich neuvěřitelnou nabídku. Nikdy jsem toho nelitovala a už nikdy jsem nehodlala znova udělat tu samou chybu.
Nevěděla jsem o jednorožcích nic než to, že to jsou mystické koně, což bylo ještě méně než co jsem věděla o andělech několik let zpátky. Takže jsem to telepaticky sdělila jednorožci, který vkládal informace do mého vědomí.
Sdělil mi, že jednorožci jsou éterické bytosti, koně, které vzestoupily do sedmé dimenze, tedy plně do andělské říše. Byli přítomni v Atlantidě během Zlatého věku, kdy byli všichni schopni se s nimi spojit, stejně jako se spojovali s jejich Strážným Andělem. Naneštěstí, když Atlantida přešla do nízké vibrační frekvence, nádherní jednorožci už pak nebyli schopni přinést jejich energii tak nízko, takže se stáhli.
 

Přede všemi těmi lety, když mě andělé požádali abych o nich psala a mluvila, mi sdělili, že se andělé hrnou na tuto planetu na pokyny od božského Zdroje, aby pomohli pozvednout vědomí nás všech a pomohli Zemi vzestoupit. Byla jsem zvědavá, jestli je to teď stejně tak i s jednorožci.
Jednorožec okamžitě odpověděl, že se znovuobjevili jako reakce na modlitby lidstva o pomoc. A teď, když dostatek lidí teď pozvedlo své vibrace na dostatečně vysokou úroveň, aby toto bylo možné, se postupně vracejí zpět, aby přinesli osvícení těm, kteří na to jsou připraveni. Jednorožci nás očišťují, jejich poslání je spouštět v nás nevinnost našeho božského já, esenci, kterou jsme měli v moment, kdy se z nás stala božská jiskra.
 

Připomínají nám, kdo ve skutečnosti opravdu jsme.
Svědomitě, a musím říct, že i s radostí, jsem je začala zakomponovávat do příběhu Web of Light. O týden později jsem opustila Anglii kvůli Francii, kde pomáhám učit na kurzu o Andělech a Vzestupu ve škole Diany Cooperové. V letadle jsem myslela na to, že se musím zaměřit na Anděly a Vzestup a že se nebudu zmiňovat o jednorožcích.
 

Kurz se konal v nádherném hotelu, obklopeném poli a kousek od stájí. Prvního rána jsem tomu mohla sotva uvěřit, když jsem uviděla velkolepé čisté bílé koně cválat nahoru a dolů po poli za našimi okny! Jaké to znamení od Vesmíru! Samozřejmě, brzy jsem se přistihla jak mluvím o jednorožcích, a když jsem tak činila, dávali mi stále více a více informací. Jejich energie byla tak silná, že všichni lidé kteří byli na kurzu si k nim vytvořili hluboký vztah.
 

O rok později jsem napsala knihu Discover Atlantis (Objevte Atlantidu) a byla jsem tak pohlcena tou úžasnou energií zlaté éry této civilizace, že jsem nenapsala žádnou knihu po další dva roky. Pak jsem napsala Angel Answers (Andělské odpovědi), které se psaly skoro samy. Divné je, že si stěží můžu vzpomenout, že jsem je psala, ačkoli jsem byla ohromena některými informacemi, které mi andělé předali. A zodpověděli také více mých otázek ohledně jednorožců.
 

Jednorožci přicházeli do mého života ve velké míře. Byla jsem si jich vědoma po celou tu dobu. Byli v lesích, když jsem se procházela. Byli často na zahradě. Jasnovidci mě viděli za mnou na stupínku, když jsem přednášela. Opravdu jsem cítila, že o nich potřebuji napsat knihu, ale měla jsem málo informací.
 

Jednoho večera, když jsem byla doma, mi zavolala kamarádka. Kathy je médium a povídaly jsme si o našich vizích budoucnosti. Když jsme tak mluvily, přišla ke mně Matka Marie. Mám teď k ní velmi blízko a často mi pomáhá. V tomto případě mi přišla povědět, že chce, abych pro ni napsala knihu, ale řekla pevně a rozhodně, že kniha o jednorožcích je velmi důležitá, a musí vyjít jako první. Požádala mě, abych to udělala!
 

Když jsem poukázala na to, že bych ráda, ale že toho nevím o jednoročcích dost, řekla mi abych s nimi strávila týden. ,,Ok", odpověděla jsem, v duchu jsem listovala diářem, který byl absolutně plný. Nějak si budu muset najít čas. A taky jsem to udělala.
 

Takže kdo jsou, ty mýtické a magické stvoření ze sedmé dimenze? Proč jsou teď zde? Jak nám mohou pomoci? Jak se můžeme naučit s nimi pracovat? Jak se liší od andělů?
 

Zodpovím všechny tyto otázky a budu s vámi sdílet zkušenosti mé vlastní i jiných lidí. Projednám některé ze starobylých mýtů a legend a budu se snažit vám je předložit z vyšší, duchovní perspektivy. Zahrnu k tomu cvičení, meditace a hry, které možná shledáte nápomocné a které vám umožní se s nimi spojit.
 

Jednorožci mě tolik naučili. Cítím k nim nepřekonatelnou lásku, respekt a úctu a doufám, že i vy se pocítíte dotknuti jejich energií a láskou, až budete číst jejich knihu.
 
 
 
 
1. KAPITOLA

O Jednorožcích

Jednorožci jsou součástí andělské hierarchie a žijí v sedmé dimenzi, tzv. sedmém nebi. Jsou to božské aspekty, stejným způsobem jako andělé.
Jsou to bílé koně, které vzestoupily do vyšších dimenzí. Stejně jako lidé, koně se reinkarnují dokud se nestanou dokonalými bytostmi. V jejich případě se vrací na Zemi znovu a znovu aby se naučili své lekce, dokud se nestanou bílými koňmi a nevzestoupí ve vzplanutí světla. Pak s námi pracují v jejich spirituálních tělech jako jednorožci.
 

Andělé pracují skrze srdce, jednorožci pracují s duší.
 
Andělé nám pomáhají a vedou nás ve všech možných směrech. Vyhlazují naše cesty a odpovídají na naše prosby pokud jsou pro naše nejvyšší dobro. Opatrují nás a chrání a našeptávají nám lepší možnosti. Jejich křídla objímají, konejší a pomáhají v nouzi.
Jednorožci na druhé straně hledají ty, kdo vyzařují světlo a mají vizi převyšující jejich já. Vyhledávají lidi kteří touží pomáhat druhým a chtějí změnit svět k lepšímu, i kdyby to měl být jen jeho malý kousíček.
 

Jednorožci plní přání duše, to jsou ty přání, které vás hluboce uspokojí a pomůžou vám splnit vaše poslání, pro které jste se rozhodli před vtělením.
 

Dodávají vám odvahu, aby jste se drželi svých tužeb a vizí a abyste si stáli za svými ambicemi které jsou pro nejvyšší dobro všech. Znají směr vaší duše, komunity i světa.
Jasnovidci vidí jednorožce jako zářící bílé koně se spirálovitým světelným rohem vycházejícím z čakry třetího oka, čakry osvícení. Jedna žena-médium mi řekla, že když viděla jednorožce, bylo to jako dívat se na milion diamantů svítících na slunečním světle tak zářivých, že se na něj mohla sotva dívat.
 

Jejich roh může být přirovnán ke kouzelné hůlce, z níž proudí ven božská energie. Kamkoli toto světlo nasměrují, tam začíná léčení. Není to jen fyzické a emocionální léčení, ale také léčení duše. Rozpouštějí a léčí ty nejhlubší rány duše, které vás možná trápí po mnoho životů. Pokud jste připraveni, jednorožci vám mohou pomoci vyčistit všechnu karmu, ať už jsou to lekce osobní, rodinné nebo lekce země, ve které žijete. Můžete je zavolat na pomoc.
Jedna z nejbáječnějších podívaných je spatřit Pány Karmy, kteří v andělské hierarchii náleží k andělským Silám, napříč nebi kde vykonávají své povinnosti, jak jsou obklopeni stovkami jednorožců. Síly vibrují na frekvenci daleko vyšší než archandělé a jsou to mocná světla.
Jednorožci znovunapojují lidi s jejich duší. Když myslíte na jednorožce, probudí to ve vás energii která vás napojí na vyšší sféry. A pokud potkáte jednorožce ve snech nebo meditacích, vaše duše se spojuje s energií jednorožce a probíhají tak u vás velké změny. ,,Za scénou" vás inspirují.
 

Jednorožci v sobě nesou kvality lásky, míru, klidu, jemnosti, naděje, vznešenosti, péče, kouzla a tajemství. Přijdou k vám ve chvíli, kdy jste na to připraveni, a pomohou vám rozvinout tyto schopnosti. Samozřejmě pracují ve spolupráci se zvířaty, stejně tak jako s anděly a elementály.
I když mají dokonale vyvážené mužské a ženské kvality, jsou považováni jako bytosti nesoucí ženské kvality, protože moudrost, soucit a láska jsou mocnější než mužské kvality.
Zatímco andělé přinášejí modlitby lidí a jejich přání srdce Bohu, jednorožci, pracující na úrovně duše, vezmou naše individuální touhy duše ke Stvořiteli a umožní, aby se tyto velké vize naplnily. Někdy jsou tyto tužby jako mihotavý plamínek svíčky, ale jednorožci je vidí a rozfoukávají je ve snaze roznítit tyto jiskřičky v plameny. Takto byly touhy a cíle některých největších lidí posunuty vpřed.
 

Když jsou lidé v jejich fyzických tělech, jsou si někdy těžko vědomi snů své duše, nebo neobyčejných možností které jsou pro ně otevřeny. Doslova žijí svůj život jako ve spánku. Jednorožec občas navštíví takového člověka v jeho snech a snaží se ho probudit. Když uspěje, život toho jedince se změní přes noc.
 

Jeden z největších darů který v tomto životě můžete mít, je spojit se svým nádherným jednorožcem.
 
Cvičení
Kdybyste mohli provést ve svém životě něco velkolepého, co by pomohlo světu, co by to bylo? Pokud víte, že to můžete udělat, jaký by byl první krok? Jak můžete udělat jen ten jeden malý krůček?
Požádejte jednorožce, aby vám pomohli jej vykonat.